divendres, 1 d’agost del 2008

Paper, vidre, plastic, organic i tot aixo en català!

Aixo de estar per mi esta resultant se molt més facil del que pensava.

En aquest moment els meus lectors (parlo com si tingues més de 10 visites al dia, que tindria sort si hi passesin més de 2) deuen estar sorpresos, ja que poques vegades em dirigeixo a vosaltres en català. El Joan, un català de per vida m'ho va comentar més d'una vegada. Principalment m'agrada més expressar-me en català, pero escribia en castellà perqué fos algú més internacional, fins que google va decidir que no, que no era aixi. El català es la segona llengua més utilitzada en els blogs personals, increible oi? Amb lo gran que pot arribar ser el món, una llengua com el català esta en la posició de plata.
Al principi m'ho he pres a broma, i he decidit comprovar-ho en la realitat.
I si, es aixi. Com es aixo? els catalans estem enganxats als blogs? doncs no, es que RECICLEM, (ja esteu pensant, aquesta noia delira) i es que moltes escoles fan servir els blogs per presentar les redaccions. Aixo m'ha fet recordar els e-mails de la Montse, que també es una altrenativa de reciclatge.
Si es que realment avui en dia hi ha dos tipus de persones, les que reciclen que troben contenidors fins hi tot en cada apartat de l'IKEA, o els que creuen que el paper de plata es adob per les plantes.

Doncs que m'agradat aquests canvis de tema bruscus.


Escribu molts blogs en català! No imprimiu, sino paseu-ho! I sobretot RECICLEU!