dimarts, 9 de setembre del 2008

La MEVA opinió

Jo no podre anar-hi pq m'ha sorgit handbol, per aixo us dic la meva opinio. La meva es opinio es totalment neutre, tinc els contres per pujar pero tmb tinc moltes pq hem de pujar. Us els resumire en aquest e-mail d'acord?
Perque's de que hem de pujar:
- Com ja hem pogut comprovar per aquests e-mails tenim dificultats per comunicar-nos, millor dit per posar-nos d'acord, inclós les maneres de dir i de pendrens les coses que sencillament no porten enlloc, perquè simplement son paraules.
- Perquè crec que amb els pro-trucs hi ha una gran unió que seria beneficiosa per el nostre grup.
- Perquè simplement me'ls estimo a cadascun dels pro-trucs, i em faria ilusio que encara em queda un any amb ells.

Els Contres:
- Trobo que si directament hi ha dos pro-trucs que no volen que pujem, no s'hauria de buscar una mateixa opinio entre tots els pro-trucs, perque aquests pro-trucs que no els hi sembla bè estan en tot el seu dret a quedar-se amb el grup que tenen.
- Trobo algu injust per els pro-trucs que ells hagin tingut que pasar un any de formació per busca la seva idea de projecte, i que arribem nosaltres i ens apuntem a la gresca.
- I l'ultim, crec que trucs es una formació per arribar a ser cap, i crec que totes aquestes mancançes que tenim entre nosaltres quedarien bastant oblidades si passesim, mentre que si no fos aixi, podriem intentar potenciar en que sortis bé (encara que no es pot assegurar).

I finalment l'unic que jo demano i vull, es tenir al Marçal Rabadan Pahissa d'Animador.

Sento haver complicat les coses aquests dies per quedar, pero millor que quedeu dimecres a les 7 com teniu pensat, ara ja teniu tota la meva opinio.Que vagi b!

P.D. Nose qui va escriure malament el e-mail del Jordi pero no li arribaven per el simple fet de que estava malament, pero ara ja esta solucionat ^^
Petons i acabeu de passar unes bones vacances!!
aLba!


Aixo es el que els hi he escrit als meus companys, i aquesta definitivament es la MEVA decisió.