dilluns, 29 de setembre del 2008

L'estres no es contagia

Però si la mala llet, els nervis i les ganes de crida: Fill de puta qui no calli!

I es que realment el temps no es para ni una milesima de segon, i aixo el meu peix i jo ho hem notat. I si, tot s'ha de dir m'agrada, m'agrada estar ocupada i per aqui i cap allà, pero m'agrada ocupar el meu temps a la meva manera, fins hi tot deixar una mica a l'institut que m'organitzi.

Però el problema ha arribat a casa. Quan ma mare a decidit que ella es la tercera germanastra de la Ventafocs i jo la Ventafocs en persona. Rentadores, planxa, sopars, dutxar a ma germana, ajudarli a fer els deures, comprar, portar encarrecs, netejar, recullir,etc. que coñ! sóc millor que la aspiradora dels Teletubbies.

Pero espero que com a Ventafocs que soc a la primera que perdi la sabata trobi recompensa, perquè aixo tambè esta clar, jo no em puc permetre anar por ahi perdent sabates ( que me les pagu jo, i no tinc paga!)


Però també hi ha moments en que em paro davant la rentadora i veig l'aigua, el sabó, els colors, i recordo que a pesar de que despres tindre que estendre la roba, he pasat unes hores amb la Carla, o marxo a Handbol o que avui per sopar he fet el que m'agrada, carn arrebosada.