dijous, 11 de setembre del 2008

Seguretat-heroinenca

Finalment estic fent Handbol. A l'equip em sento realment comoda per ser nova, fins hi tot tinc la sort de poder jugar al mateix equip d'una noia que juga a la selecció catalana d'Handbol, que casualment es la noia que em va insitar a que m'apuntes, la Raquel Ferrés, o Kele. Quedeu-vos amb el seu cognom, perquè en aquesta entrada no pero en un altre explicare el que es viure en un "pueblo".

Doncs aixo que deia que m'hi sento molt bé, fins hi tot en aspecte físic no em sento gaire inferior. Pero perquè enganyar-nos? realment handbol handbol no he jugat mai. Sé que algun momento tocava fer-ho, pero aquest dijous ja?!!!

Me sentit igual de poruga que quan Spiderman es un home normal i corrent, i a de convidar a la noia a sopar (realment les pelicules son perfectes per passar la tarda). Llavors ho he vist clar, tinc que pensa com una heroina, ser una heroina. Per aixo he buscat les 10 superheroines de comic, per troba alguna en que basar la meva teoria de "seguretat-heroinenca". La llista l'he tret de zona negativa, encara que la informació le remanat jo.

- Hulka, sona oi? es la cosina del senyor Hulk, quan no es la dona forçuda, es una discreta i mona advocada. Pero com podeu imaginar no cuadra gens amb mi perquè la seva millor habilitat es la super força.

- Batgirl, l'ajudant del superheroi Batman, i novieta del seu amic Robin. Igual que en Batman no te superpoder, com jo!, pero segueix sent una superheroina. Després d'un temps passa anomenar-se Oraculo, ja que la pobre es queda en cadira de rodes i desenrotlla una inteligencia molt potent.

- La Bruja Escarlata, filla del Magneto (x-men, l'heu vista?, m'encanta) el principi te males accions pero fa un canvi radical i fa servir el seus poders, super xungus fa coses impossibles en moments impossibles, per el bé.

- Canario negro, filla de policia que acaba policia, que segons diu la wikipedia hi ha moltes crisis (les quals no he llegit perque el dibuix no m'agrada), i es la tipica rubia potente que cada pit fa el doble del seu cap, amb cara de marimatcho, ay pobre!. I super important el poder, el grito del canario, d'allà ve el nom de canario i negro perquè la tia va de negre.

- Elektra, el que més ma molat d'ella es que es flacucha! com jo! per tot lu altre som bastant diferent, li mola els ganivets (jo soc més de patades, iiiiiiichaaaa!), i es morena. Es bastant maligna, pero li deixem vale? es flacucha!

- Catwoman, la mala de Batman, encara que tothom sap que es bona pava, molt sexy i a mi em dóna que li dóna morbo aixo d'estar picada amb el Batman i tal... que coñ faig! estic buscant una superheroina que imitar per sentirme segura no per lligarme el Batman! Les seves habilitats són les d'un gat, sobretot la de robar.

- Tormenta, que guay es aquesta tia, des de la peli de X-men m'encanta! manipular el temps climatic, wala! es diu rapid saps? A part que per mi te un respecte sumu, va ser la primera heroina negra.

- La mujer invisible, o chica com vulguis, va ser de les primeres heroines de Marvel, i com podeu imaginar, el seu poder es.......sé invisible!!

- Fenix, chica complicada, que puede destruir o avançar el mundo, depende lo que quiera hacer. Poseix telepatia, i encara que no tingui la suficient força en el seu cos, la seva ment es impresionant. X-men! quines dones les que ho componen són d'admirar.

- I ultima, Wonder Women, perque es ella, el la primer superheroina, i vola, superforça, superinvisble, superguapa, superinmortal, supervelocitat, superguay, vamos supertot!

Doncs la meva elecció es......Fenix. Intentare que la meva ment agafi la suficient força perquè vegi que tot es creure en mi. Mira ja esta un dilema menys!

Fenix, si si Fenix.

I ja que m'he dedicat a busca diverses heroines us deixo aixo, perquè si teniu algun dubte, busqueu la heroina que porteu dins!

Fins un altre!

1 comentari:

auf dem Weg ha dit...

jejeje

És un intent de silueta de Catalunya...

No sabia què posar i vaig posar aquesta bandera (que vaig fer jo fa ja uns quants anys xD)

L'heroïna que t'has buscat m'agrada ;) Ja veuras com el handbol anirà bé amb aquests superpoders!

WNu xikeeta! A veure quan ens veiem! Quan marxeu a Malgrat?

Mil petons! Tstmu!