dilluns, 23 de juny del 2008

Voy a seguir mi propio camino


1 comentari:

Anònim ha dit...

ja es la 3ª vegada que intento envi aquest puto missatge però bé, el que et vull dir es que com que no he tingut internet durant aquests dies et comento pels cops que has passat pel meu blog, bé, el primer comentari vas dir que anaves amb la victòria de la sel·lecció espanyola perquè hi havia certa presència catalana, jo el que realment em pregunto es que els que tu consideres catalans a la Roja ells que es consideren? Uns homes que s'amaguen darrere d'unes mascares de catalans que donen suport a la tradició i a la cultura del seu pais i després es venen per una mica de fama i per der participar a certs tornetjos a on els catalans ens està prohibit la nostra participació simplement per ser el que som.
D'altra banda, però no extreïent el tema de la catalanitat ens simples personatges famosos sense gaire cosa al cap, el senyoret Pau Gasol que tu volies que guanyés l'anell de campions de la NBA, ja sé que va nèixer a un lloc apartat de la catalanitat (Sant Boi de Llobregat) i que no se li ha ni tan sols passat pel cap aquest tema però el molt mentider no va dubtar en donar les seves mostres de catalanitat per estar bé al barça i guanyar les lligues que es va endur aqui, però bé, que maco que estava plorant al parquet de Madrid quan ell i la sel·lecció del seu pais van perdre contra una Russia (que aquest dijous no descarto pas la campanada en les semis de la eurocopa) de basquet molt superior a la colla de degenerats mentals de la espanyola.
A més, si tan català és per a tu, respont-me el perquè cada vegada que toca la pilota a L.A sona una jota madrilenya pels ampli's de la pista dels Lakers, si fós tan català, no hagués demanat que ho canviéssin o algo? Perquè no hi pot posar una sardana?

Bé, són les 3 quarts de 5 i m'està agafant algo de son o sigui que vaig finiquitant.
Espero que t'hagis passat bé el curs i que repeteixis algún any perquè et pugui pillar xP

No deixis mai de comentar-me, m'agrada quedar-me pentsant un culló de rato una bona resposta a un bon comentari.

Aquest dijous, a les 20:45, comença l'espectacle,
ens ho passarem bé!
ja tinc els petards preparats per a una possible victòria Russa.

Un petonàs