dimecres, 21 de maig del 2008

El que més m'agradaria es fer-li les pintures


Netejava la seva habitació amb tota l'atenció possible, perquè aixi veuria cada camvi, i amb ell, el seus moviments.
Li feia veure que el blanc realment conté un verd, un groc i un blau.
I d'aquesta manera li mostrava com l'aparença conté diverses composicions, de colors molt més diferents que als visibles...
Potser es que tinc el virus. El que em fa creure que tot es negre. Peró ara que m'hi fixo, realment hi trobo molts més colors...
El taronja de les meves fotografies
El rosa de la meva bogeria
El blau de la meva inspiració
El groc dels somriures
Un vermell amb ganes de salta
I un verd de l'esperança en seguir endavant

1 comentari:

Anònim ha dit...

I agree with you about these. Well someday Ill create a blog to compete you! lolz.